רעיון, המצאה, מיזם ופטנט הינם מונחים שמוכרים לכולנו, ואנו כישראליים מלאי רעיונות כרימון כשרואים מוצר או שירות חדש, המחשבה הראשונה שעולה היא "איך לא חשבנו על זה קודם - "
כולנו מסכימים שעם הניצוץ לרעיון חדש, מפעפעת בכולנו התחושה והפנטזיה על צבא שלם של עיתונאים שאץ רץ אחריך כדי לספק לו סקופ עיתונאי - בלעדי, ומנגד יצרנים ואנשי תעשיה משמנים המכונות לממש את חזונך.
ובאופק, כל הצרכנים הנלהבים שולפים ארנקים והתשובה שלך - 'אזל המלאי'. ובל נשכח את חזיונות השווא המקננות בנו לעושר מהיר ומתוק.
שנייה לפני שאנו מתעשרים ומתחילים למכור מיליונים מהמוצר/טכנולוגיה/שירות חדש, במדור זה נעסוק מהם הדרכים והכלים להקמת מיזם בדרך הנכונה והיעילה ביותר.
בתהליך ההקמה ופיתוח המיזם נערמות המון שאלות, קשיים והחלטות שהשפעתן רבה על הצלחת המיזם ושלא נשלה את עצמנו, התהליך הינו מורכב, ארוך ובעל קשיים רבים, כל פניה לגורם מקצועי עולה כסף רב ולכן כדאי להשתמש בכל הכלים הקיימים כיום על מנת לבדוק היטב את הפוטנציאל העסקי האמיתי הגלום במיזם.
בכל חודש, המאמר יציג חלק אחר בתהליך פיתוח המיזם משלב הרעיון שלו ועד לפעילות העסקית, המאמר יקנה לקוראיו כלים ונקודות עיקריות וחשובות בתהליך פיתוח המיזם.
החלומות הם של כולנו אבל המימוש הוא של העשירים שבנו.
בחודש הבא נפרט במאמר את השלבים הראשוניים לתהליך פיתוח מיזם.
* הכותב הוא כפיר חזז, מנכ"ל חברת י.ם. הזדמנויות עסקיות
כולנו מסכימים שעם הניצוץ לרעיון חדש, מפעפעת בכולנו התחושה והפנטזיה על צבא שלם של עיתונאים שאץ רץ אחריך כדי לספק לו סקופ עיתונאי - בלעדי, ומנגד יצרנים ואנשי תעשיה משמנים המכונות לממש את חזונך.
ובאופק, כל הצרכנים הנלהבים שולפים ארנקים והתשובה שלך - 'אזל המלאי'. ובל נשכח את חזיונות השווא המקננות בנו לעושר מהיר ומתוק.
שנייה לפני שאנו מתעשרים ומתחילים למכור מיליונים מהמוצר/טכנולוגיה/שירות חדש, במדור זה נעסוק מהם הדרכים והכלים להקמת מיזם בדרך הנכונה והיעילה ביותר.
בתהליך ההקמה ופיתוח המיזם נערמות המון שאלות, קשיים והחלטות שהשפעתן רבה על הצלחת המיזם ושלא נשלה את עצמנו, התהליך הינו מורכב, ארוך ובעל קשיים רבים, כל פניה לגורם מקצועי עולה כסף רב ולכן כדאי להשתמש בכל הכלים הקיימים כיום על מנת לבדוק היטב את הפוטנציאל העסקי האמיתי הגלום במיזם.
בכל חודש, המאמר יציג חלק אחר בתהליך פיתוח המיזם משלב הרעיון שלו ועד לפעילות העסקית, המאמר יקנה לקוראיו כלים ונקודות עיקריות וחשובות בתהליך פיתוח המיזם.
החלומות הם של כולנו אבל המימוש הוא של העשירים שבנו.
בחודש הבא נפרט במאמר את השלבים הראשוניים לתהליך פיתוח מיזם.
* הכותב הוא כפיר חזז, מנכ"ל חברת י.ם. הזדמנויות עסקיות
כפיר חזז, מנכ"ל
י.ם. הזדמנויות עסקיות
משרד : 03-5615123
Web: http://www.yam-net.com
כתובת: המסגר 54 תל אביב
דואר אלקטרוני: kfirh@yam-net.com
י.ם. הזדמנויות עסקיות
משרד : 03-5615123
Web: http://www.yam-net.com
כתובת: המסגר 54 תל אביב
דואר אלקטרוני: kfirh@yam-net.com